Ge mig tips på maraton!

 
Är snart helt och hållet klar medmitt Teen Wolf maraton, då jag ligger på andra halvan av säsong fem (som också just nu gör mig väldigt besviken). Därför tänkte jag fråga er om nya tips på maraton! Det kan vara vad som helst. Kanske din favoritserie, någon serie du är sugen på - bara en serie som går att maratonkolla. Alltså helst minst två säsonger. Vad jag är sugen på just nu för maraton är kanske något likt mina två senaste maraton: Pretty Little Liars och Teen Wolf. Men som sagt, vad som helst fungerar för mig. Det skulle vara jätte snällt om ni alltså kunde hjälpa till att hitta ett uppkommande maraton till mig.
 
Har ni några tips på maraton?
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

skam

2016-12-31 @ 17:03:42
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Simon

The Leftovers. Utan tvekan en av dom mer underskattade TV-serierna. Så bra.

Svar: Älskar Liv Tyler, så ska nog ta och kolla på piloten någon gång och se om det är något för mig!
Emelie Karlsson

2016-12-31 @ 18:15:00
URL: http://www.filmnight.se
Postat av: Linusdotter

Skam, Buffy (mitt nuvarande) och Roswell! Så så bra!

Svar: Ja Buffy är nog ett bra alternativ för mig! Kanske Ghost Whisperer också!
Emelie Karlsson

2016-12-31 @ 18:30:41
URL: http://linusdotter.blogg.se
Postat av: Micaela

Ugly Betty, Ghost Whisperer, Roswell, Skam, Hart of Dixie, The OC, Prison Break, Fringe osv :)

Svar: Ja jag har funderat på Ghost Whisperer faktiskt! Har sett så många gifs därifrån så jag blivit taggad haha!
Emelie Karlsson

2017-01-01 @ 01:16:39
URL: http://othgirl.se
Postat av: Ida

Skam, the Queen, medium, Castle, orange is the new black,

Svar: Medium verkar intressant!
Emelie Karlsson

2017-01-01 @ 12:28:29
Postat av: Saras%20Serieblogg

Suits eller How to Get Away with Murder, för att de är två pågående och väldigt hänförande serier (minns inte om du har sett Suits). Det är den typen man gärna maratonkollar!

Svar: Har inte sett Suits! Ja vissa serien passar verkligen att maratonkolla, så ska nog kolla på båda piloterna och se om det är något för mig! Tror faktiskt båda kan vara min smak!
Emelie Karlsson

2017-01-04 @ 13:46:37
URL: http://seriereflektioner.blogg.se
Postat av: Saras Serieblogg

Roligt att höra! Jag tycker dock att säsong 2 av HTGAWM är den bästa men du kommer nog gilla den första också :)

2017-01-05 @ 20:07:56
URL: http://seriereflektioner.blogg.se
Postat av: Elsa

Lost tipsar jag alltid om för det är min absoluta favorit och den är bara så otroligt bra.

Har du någonsin sett Smallville? Du som gillar superhjältar. De första säsongerna är lite löjliga men den blir väldigt bra senare.

Orphan Black tycker jag är en väldigt bra serie att maratonkolla på om du är intresserad av den. Väldigt spännande och intressant.

Förra året kollade jag igenom samtliga säsonger av tv-serien Nikita och den gillar jag väldigt mycket också - perfekt just att maratonkolla. Känns som något du skulle kunna gilla (om du inte redan sett den förstås).

Sedan så slutar jag aldrig tipsa om mina älskade brittiska serier. Being Human, Skins, Peaky Blinders, Merlin, The Musketeers, Sherlock, Misfits. Underbara allihop!

Svar: Ja har sett Smallville, brukade se det tillsammans med Legend of the Seeker och Chuck på sexan när jag var yngre haha! Lost har jag försökt kolla på och ska nog ge en till chans, eftersom det är en serie faktiskt många verkligen verkligen tycker om.

Fantastiska Merlin!! Så sorgligt slut på den serie. Men tänker nog ge The Musketeers och Nikita en chans och se dess piloter, kommer säker fastna för båda två!
Emelie Karlsson

2017-01-06 @ 02:22:40
URL: http://www.gillafilm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: