Blogguppstart / nya serier jag följer

Jag känner att det äntligen är dags för mig att starta upp den här bloggen igen, jag har en väldig motivation till att både skriva och kolla på serier och filmer, det är bara på bokfronten det fortfarande går lite segt. Såhär på starten av höstlovet kände jag att det faktiskt kan gå att få motivation till att skriva här igen då jag, utöver allt plugg, kommer ha massor av tid över. Så varför inte starta upp Gotham Alley med ett inlägg om vilka nya serier jag följer och vad jag hittills tycker om dem? Serierna kommer bli numrerade efter vilka jag tycker är bäst. 
 
 
1. Blindspot
Handling: En okänd kvinna hittas på Times Square i New York. Hon har inget minne, men hennes kropp är täckt av tatueringar. // Skådespelare: Jaimie Alexander, Sullivan Stapleton, Marianne Jean-Baptiste m.fl. // Genre: Drama, mystik // IMDb betyg: 7.9/10
 
 
2. Limitless
Handling: En man får förmågan att använda den fulla räckvidden av sin hjärnas kapacitet. // Skådespelare: Jake McDorman, Jennifer Carpenter m.fl. // Genre: Drama, Sci-Fi, Thriller // IMDb betyg: 8.1/10
 
 
3. Quantico
Handling: A look at the lives of young FBI recruits training at the Quantico base in Virginia when one of them is suspected of being a sleeper terrorist. // Genre: Drama // Skådespelare: Priyanka Chopra, Josh Hopkins, Johanna Braddy m.fl. // IMDb betyg: 7.5/10
 
 
4. Heroes Reborn 
Handling: A year ago, a terrorist attack in Odessa, Texas, left the city decimated. Blamed for the tragic event, those with extraordinary abilities are in hiding or on the run from those with nefarious motives. // Genre: Drama, Fantasy, Sci-Fi // Skådespelare: Jack Coleman, Zachary Levi, Robbie Kay m.fl. // IMDb betyg: 7.4/10
 
Postat av: TVseries-Henny

Tror jag ska kolla in Limitless... :)

Svar: Väldigt underhållande serie faktiskt! blev verkligen positivt överraskad!
Emelie Karlsson

2015-10-24 @ 19:02:57
URL: http://www.tvseries.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: