Hart of dixie: end of days

 
När Hart of Dixies första säsong hade premiär följde jag den, jag älskade varje sekund av varje avsnitt men slutade ändå kolla efter den första säsongen. För ungefär 1 månad sedan bestämde jag mig för att kolla ikapp serien, ovetandes kollade jag ikapp 2 säsonger på 3 dagar: jag hade ingen aning om att det endast skulle sändas 4 avsnitt till av serien. Om jag hade vetat det hade jag aldrig kollat igenom serien så snabbt. 
 
Igår natt sändes det nästsista avsnittet på CW, End of Days. Jag förstår inte hur denna fantastiska serie faktiskt kan komma till ett slut, jag trodde jag skulle få njuta av gänget i Bluebell många år framöver, för det finns så mycket mer att ta upp och visa. Men nästa vecka är det dags, och jag är hundra procent säker på att jag inte är redo. 
 
Avsnittet i sig hade enligt mig ett ganska fjantigt jordens undergång-koncept, men utspelade sig väldigt bra. Man fick verkligen uppleva den fantastiska atmosfären i Bluebell med dess invånare. Vad som oroar mig dock är hur dom ska avsluta serien nästa vecka efter det här avsnittet. Det kändes som att allt skulle fortsätta som vanligt när Lemon och Lavon förlovade sig av misstag, dock kände jag att George flytt var början på slutet. Jag hoppas verkligen att serien kan få ett värdigt avslut, inte som dom flesta serierna med abrupta slut får (Chuck, Red Band Society, W. of East End m.m). Mina förhoppningar till nästa veckas avsnitt är att inga frågor lämnas utan svar, att vi får ett (valfritt) bröllop och ett fint, värdigt och ömsesidigt hejdå. 
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Åh dixie<3!

2015-03-29 @ 14:10:11
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag började kika på Hart of Dixie pga att jag var ledsen över att the OC hade tagit slut och att Rachel Bilson spelar med, men slutade av någon anledning som jag inte kommer ihåg.
Nu tittar jag mest på Vampire Diaries, Walking Dead, Game of Thrones och Switched at Birth, är de några som du känner till?
Ps. Fin blogg du har ! =)

Svar: Du borde börja kolla igen! Jo jag känner till serierna som du nämner men kollar dessvärre inte på dom just nu. Tack så mycket!
Emelie Karlsson

2015-04-26 @ 15:38:16
URL: http://marveloustina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: