Första intryck: Galavant

 
Igår hade ABC's nya musikal-serie Galavant premiär. I serien får vi följa prins Galavant's uppdrag att få hämnd på kungen som snodde hans stora kärlek, Madalena. Efter att ha sett dom två första avsnitten så kan jag säga att jag faktiskt uppskattade den här underbart knäppa och roliga serien, jag har aldrig förut följt en musikal serie och blev verkligen positivt överraskad när jag startade det första avsnittet. Galavant spelas av Joshua Stasse och är en verkligen en hunk, jag gillar även hans personlighet och hans sångröst. Serien innehåller även ett flertal mer bra skådespelare så som Timothy Omundson, Vinnie Jones, Mallory Jansen och Karen David. Allihopa gör ett bra jobb även fast skådespeleriet är överdrivet, som det egentligen ska vara i en parodi. Musiken i serien är väldigt charmig och lätt att ta in, det känns även aldrig konstigt när dom börjar sjunga vilket är en till positiv sak med den här glädjespridaren. Serien kommer endast visas under 4 veckor, men jag kommer att följa den fanatiskt. 
Postat av: Elsa

Just det, den hade jag nästan glömt bort att den skulle komma. Måste se avsnittet direkt, den verkar underhållande!

Svar: Den var väldigt underhållande! Skriv gärna vad du tycker efter du har sett det, intressant att läs!
Emelie Karlsson

2015-01-06 @ 19:45:46
URL: http://www.gillafilm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: