Witches of East end 2x09 / Outlander 1x06

 
 
H e r r e g u d. Jag trodde att bara en person skulle dö, inte fyra. Iallafall, det har avsnittet var faktiskt ganska bra, jag gillade fajten mellan Killian och Dash och jag gillade även att Eva äntligen dog. Sedan dog även Tarkoff, Freya och Ingrid. Dock så tror jag att Freya och Ingrid snart kommer att leva igen, eller jag hoppas det iallafall, annars blir det här nog seriens sista säsong. Det skulle bli sjukt dåligt om dom började följa deras nya liv. Scenen då man faktiskt såg Ingrid och Freya hänga från trädet var mäktig, den var väldigt gripande och väldigt snyggt filmad.
 
 
 
Den här serien är verkligen helt otrolig. Det här avsnittet intresserade verkligen mig, jag var helt fast när Cap. Randall berättade om "konstverket" han skapade på Jamie. Annars så hände det inte så mycket i det här avsnittet tyckte jag, även fast det egentligen inte gjorde så mycket. Dock så hände en fantastisk sak i slutminuterna, så i nästa avsnitt så kommer vi antagligen få se deras bröllop. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: