Extant: säsong 1

 
 
Bästa avsnittet: 1x08 Incursion, enkelt, tror jag iallafall. Jag läste igenom alla mina avsnitts-recensioner som handlar om Extant och i princip det enda inlägget som var positivt var det som handlade om Incursion. Jag tyckte även om säsongsavslutningen, även fast avsnittet i sig antagligen inte var så jätte bra. Underhållande och fint avslut dock, ville till och med se mer. 
 
Bästa karaktären: Min favoritkaraktär i den här serien var Gordon, och i slutet var han egentligen den enda anledningen bakom varför jag kollade på hela säsongen. I slutet blev han tyvärr lite tråkig, men han är fortfarande min favorit i serien. 
 
Bäst i säsongen: Jag tyckte om den här "jag förstår ingenting"-känslan man hade igenom hela säsongen, eftersom man då blev ganska så nyfiken runt omkring vad som skulle hända. Dock så var det inte tillräckligt för mig, behövde något mer som drog mig till serien. 
 
Sämst i säsongen: Den här serien var verkligen långtråkig, jag stannade endast eftersom att jag var nyfiken över vad som skulle hända. Faktiskt nästan skönt att det är över nu. Ni får även inte överskatta min negativitet, den här serien var bra, men den var inte för mig. Fastnade aldrig för något. 
Postat av: Lydia

Har aldrig hört talas om serien..

Svar: Haha jag avundas dig
Emelie Karlsson

2014-09-22 @ 17:56:41
URL: http://lydiaelstigs.blogg.se/
Postat av: En serieblogg

Jag slutade kolla efter 3 avsnitt, fastnade inte alls :/

Svar: Inte jag heller egentligen! Men kunde inte sluta :'(
Emelie Karlsson

2014-09-23 @ 16:05:56
URL: http://efji.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: